sunnuntai 10. elokuuta 2014

Loma loppuu...



Viimeiset aurinkoiset ja lämpöiset kesälomahetket vietin tänä iltana pihan perällä puskissa. Mustia viinimarjoja on nyt tullut runsaasti ja ovat mukavan kokoisiakin.



Suuren kulhollisen keräsin piripintaan. Vielä on kerättävää muutamaksi illaksi, ja punaisiakin näyttää vielä olevan jäljellä. Ihan mukavaa puuhaa varsinkin tällaisena lämpimänä iltana, kun ei ole hyttysiäkään. 



Yksi kukkakuva tähänkin postaukseen. Tämä avautuva freesia onkin ihanan punainen, toivottavasti loputkin nuput ehtivät aukenemaan. Ja miksipä eivät ehtisi, lämmintä kesää on vielä jäljellä säätiedotustenkin mukaan.

Nyt on minun lomat tältä kesältä pidetty, huomenna taas paluu arkeen ja töihin... mitenkähän sitä saa edes itsensä hereille niin aikaisin :)


7 kommenttia:

  1. Mulla olis samat jutut, elikkä marjapuskiin olis tarkoitus mennä. Alkavat oleen herukat kypsiä :)

    VastaaPoista
  2. Oooo, miten paljon hienoja viinimarjoja :)

    VastaaPoista
  3. Lomat ne menevät niin nopeasti.Minä olen mustat ja punaset viinimarjat jo keittänyt mehuksi,viellä olisi karviaiset.Mukavaa alkavaa työviikkoa.)

    VastaaPoista
  4. ♥Oikein hyvää alkanutta arkea!♥

    VastaaPoista
  5. Marjat pitäisi meilläkin poimia, kulutus on niin vähäistä että suurin osa taitaa mustistakin jäädä puskiin :) Minulla on 10 vkk syyslomaan, sen odotus piristää aikaisia aamuja :)

    VastaaPoista
  6. Pian siihen arkeen totut ja toivotaan, että tulevat viikonloput ovat aurinkoisia.

    Mukavaa viikon jatkoa!

    VastaaPoista

Pienikin kommentti piristää :)