maanantai 26. syyskuuta 2011

Kiitos ystäväni


Tämä palkinto kiertää nyt blogeissa ja minä niin halusin sen vilkuttamaan tänne omaani - Onneksi Tuula, mummeli ja Sirpa lähettivät sen kaikille halukkaille ystäville omissa blogeissaan ♥ Kävin nappaamassa ja nyt minä voin lähettää kuvan myötä Kiitokset ja Halauksen sinulle ystäväni sinne ruudun toiselle puolelle!

Blogimaailmasta on löytynyt niin mukavia ihmisiä ja kaikenlaisia asioita, ideoita, mielipiteiden vaihtoa, että tosi iloinen olen että olen tänne laittautunut mukaan. Välillä tänne voi kirjoitella ihan höpöhömppää jos haluaa, tai ei muuta jaksa - voi kysyä neuvoja johonkin asiaan, purkaa huoliaan, kertoa miten menee tai mitä on puuhaillut... Ja tietenkin kurkata mitä toisille kuuluu, löytöjä, käsitöitä, valokuvia...

Ota sinäkin tämä palkinto mukaasi, omaan blogiisi iloisesti vilkuttamaan :)

Mukavaa viikon jatkoa!

5 kommenttia:

  1. Hienoa että otit ystäväni,on mukavaa,kun on näin blokin kautta saannut monta ystävää,oikein mukavaa viikoa Anja<3

    VastaaPoista
  2. Kiva, että otit mukaasi!!
    Ei itseänikään kaduta, että lähdin tähän leikkiin.
    Jotkut teistä tuntuvat jo niin tutuiltakin.
    Mukavaa syyskuun viimeistä viikkoa.

    VastaaPoista
  3. Olen tosi iloinen että otit mukaasi, kiitos Ystäväni :)

    VastaaPoista
  4. Voisit käydä hakemassa ruusut myös blogistani!

    VastaaPoista
  5. Kiitoksia kaikille! Sirkka, minulla taitaa ruusut jo ollakin :)

    VastaaPoista

Pienikin kommentti piristää :)