sunnuntai 23. tammikuuta 2011

Tunnustan



... Että kävin nappaamassa nämä seuraavat tunnustukset Seijastiinan ja Tuulan ihanista blogeista tunnustaakseni minäkin jotain. Katsotaanpa löytäisinkö seitsemän totuutta itsestäni teille tänne paljastettavaksi:



1. Ostan aivan liikaa lehtien irtonumeroita! MeNaiset, Kotiliesi, Avotakka... Niissä on ihania juttuja ja kuvia, kuten eilen ostamassani Maalais unelmia -lehdessä, josta on tässä postauksessa olevat tunnelmakuvat.

2. Syön liian nopeasti! Olen tosi nopea syömään, vaikka en mielestäni mitenkään hotki :)

3. Väsyn helposti! Oikeasti esim. imuroidessa menee voimat aivan... Eilen piti lumityötkin tehdä puolet aamulla ja puolet illalla, kun ei vain jaksanut kaikkea kerralla.

4. Kaipaan yksinoloa ja hiljaisuutta... Välillä tuntuu että olisi pakko saada olla ihan yksin ja rauhassa, se on minulle vain niin harvinaista. Tähän liittyen tykkään mietiskellä ja unelmoida, suunnitella suuria...

5. Olen nopea pyykkäämään,  mutta hidas laskostamaan! Pyykkikone hurisee lähes päivittäin, mutta se laskostaminen... puhdasta pyykkiä kertyy. (Ps. tänään päivällä urakoin ja tyhjensin koko kasan.)

6. Yleensä olen pitkäpinnainen, mutta rajansa minullakin ja kun suutun, räjähdän tosissaan. Tosin en jaksa olla pitkävihainen vaan lepyn hyvinkin pian.

7. Päästelen joskus perinteisiä ärräpäitä! Hävettää, mutta totta se on... viimeksi eilen kun pudotin kattilapinon räminän kanssa lattialle... Sattuuhan näitä.

Jaan nämä tunnustukset yhtä vapaasti eteenpäin kuin ne sainkin :)
Eli jos jollakulla on vielä paljastukset tekemättä, niin napatkaa tunnustukset täältä mukaan!
___

Vielä vähän MaalaisUnelmia kuvina:






Ja tässä totuus:


Tätä valkeaa unelmaa tulee tuonne pihalle aina vain lisää...




Hyvää alkavaa viikkoa,
joka onkin viimeinen viikko tammikuuta!

9 kommenttia:

  1. Tunnustukset; tuttua, tuttua minulla samoja asioita tunnustettavina. Lehtiä ostelen, syön joutuin, ja ne pyykit...nytkin on iso kasa kamarin sängyllä laskostamatta. Torstaina palasin matkalta savosta ja uskoppa Anja vain, vielä on matkalaukku purkamatta....mietinkin juuri että vissiin oon kaiken lisäksi laiskakin. Niin ja minäkin päästelen niitä ärräpäitä ja mikä kauheinta, ruukaan puhua rumiakin :::)) Mukavaa alkavaa työviikkoa t. tarja

    VastaaPoista
  2. Näitä samoja asioita olisin voinut minäkin tunnustaa, mutta kun oli vain seitsemän! Mulle tulee ihan liikaa aikakauslehtiä, hotkin ruokani, kuivat ja puhtaat pyykit eivät tahdo millään löytää vaatehuoneeseen, eikä ärräpäiden lipsauttamistakaan aina ehdi estämään. Mut täähän on niin inhimillistä - vai olisko mulla ihan inhisenttistä?! Kivat tunnustukset sinulla.

    VastaaPoista
  3. Ai kun kivaa, minun täytyy myös huomenna tehdä tunnustuksia, kun sain taas vuorostaan KAHVIKISSALTA haasteen :)

    Hyvänen aika, oli kuin olisin lukenut itsestäni :)

    VastaaPoista
  4. Mukavia nää muiden tunnustukset. Itse vain jätin vähiin, ei tullut täyttä seitsemää, mutta jotain sain kuitenkin aikaiseski.
    Mukavaa alkavaa vikkoa!

    VastaaPoista
  5. Olette (sinä ja äitini) siis samanlaisia kuin Pintskun mummu - hänkin osti kovasti lehtien irtonumeroita ja kylläpä muistan hänen kiroilleenkin ;D Ihania maalaisunelmia! Ko. kuvien äärellä voisi unelmoida vaikka ja mistä... Koetetaanpa jaksaa odotella kesää ja hiukkasen vähälumisempaa aikaa :) Hyvää tammikuun vikaa viikkoa myös sinulle!
    Ps: edellisessä postauksessa olleet Jannen työt ovat aivan huikean hienoja! HYVÄ JANNE!!

    Päivi

    VastaaPoista
  6. Ihania tunnustuksia, kuinka tutun oloisia vielä :)
    Sinä sentään ostat niitä lehtiä, lehtimyyjät höpöttävät minut tilaamaan niitä :D

    VastaaPoista
  7. Kiva, ehkä nämä ei niin pahoja olekaan, kun toisiltakin löytyy samoja taipumuksia.

    Kyllä se totta taitaa olls että äidin perintönä on tullut kuin ulkonäköä :)

    VastaaPoista
  8. Hyviä tunnustuksia :)
    Minä olen opetellut kävelemään kaupassa lehtihyllyn ohi silmät kiinni XD muuten hukkuisin niihin, kirpparilta löytyy melko uusiakin lehtiä edullisesti, eli silti hyllyt notkuu, hyllyt notkuu.
    Sama juttu minulla pyykkien kanssa, se silittäminen on tylsää. Silitänkin television ääressä.

    VastaaPoista
  9. Kiitti, kyllä minä niitä lehtä kirppariltakin haalin :) onneksi siellä ei ehdi kovin usein käymään...

    Näköjään minulla on kirjoitusvirheitä ja sanakin puuttuu omasta kommentistani; tarkoitus oli sanoa että äidin perintönä on tullut muutakin kuin ulkonäkö :)

    VastaaPoista

Pienikin kommentti piristää :)